Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

EDM

Sjonic als online verlengstuk van de marketingafdeling

De uitdaging

EDM helpt organisaties om het rendement op klantdata te maximaliseren. Dit doet het bedrijf door data te ontsluiten, maximaliseren en toepassen. Vanuit diverse businessunits organiseert EDM onder andere marktonderzoek, data-analyse en -verrijking. Sjonic ondersteunt op verschillende vlakken de marketing- en lifestyle-onderzoeksafdeling van EDM. We fungeren als het ware als online verlengstuk op afroep van de organisatie. En dat doen we graag.

EDM over Sjonic

Het klinkt misschien cliché, maar Sjonic denkt proactief mee en is flexibel. Dat is precies wat wij zoeken in een partner
Bas Verhaegh, Senior Product Manager EDM

De corporate website

Sjonic realiseerde voor EDM onder andere de corporate website edm.nl. De tweetalige website combineert opvallende demografische cijfers, een krachtige nieuwssectie en duidelijke navigatie met een frisse look & feel. EDM kan de website zelf aanpassen met het zeer gebruiksvriendelijke, eigen Sjonic-CMS Sitekick.

Vava
lifestyle-onderzoek

Onder de naam Vava Onderzoek doet EDM al meer dan 20 jaar onderzoek naar de samenstelling van Nederlandse huishoudens. Het lifestyle-onderzoek gaat in op onderwerpen zoals o.a. vrijetijdsbesteding, gezinssamenstelling en bestedingsgedrag. Om te zorgen dat consumenten deelnemen, zijn er diverse acties waarbij men kans maakt op een prijs. Sjonic verzorgt het ontwerp van de mailuitnodigingen, landingspagina’s van de diverse acties en overige communicatie-uitingen.

Hiernaast vind je een greep uit de door Sjonic gerealiseerde campagnes.

Video

Hoe denken millennials over bankieren en verzekeren? Sjonic-zusje Label maakte er in opdracht van EDM een video over. Deze is onder andere vertoond op het Smart Data Finance Seminar, een seminar over nieuwe datagedreven businessmodellen in de financiële sector.

Koppeling met online onderzoeksplatform

Koppeling met MWM2

De resultaten van het onderzoek worden direct doorgestuurd naar MWM2; een online onderzoeksplatform. Sjonic realiseerde de technische koppeling en draagt zo een steentje bij aan de dataverwerking.

Voorbeeld
campagne

Een van de meest succesvolle campagnes die Sjonic voor de Vava realiseerde was die van Helpling. In 2016 zijn zij een samenwerking aangegaan waarbij deelnemers kans maakten op een jaar (!) gratis schoonmaakhulp winnen.

Nieuwsbrieven

De basis voor een succesvol onderzoek

Een eerste indruk is belangrijk! Deelnemen aan het Vava onderzoek hangt af van een aantal factoren waaronder de prijs die gewonnen kan worden. Ook de uitnodigingsmail om deel te nemen moet goed zijn. Sjonic denkt mee over mailings die scoren.

 

Website Vava lifestyle-onderzoek

Ook voor Vava Onderzoek realiseerde Sjonic een website. Hier vinden bezoekers achtergrondinformatie over onder andere de Vava, het privacystatement en welke acties er beschikbaar zijn.

Powered by Sitekick

Meer weten over ons eigen beheersysteem?

Meer over sitekick

Hi - Wij werkten aan dit project

Wil je meer weten? Bel 030 - 687 55 06 of mail naar info@sjonic.nl.


Stuur een bericht

Meer projecten

Werk

Weten waar wij apetrots op zijn?

Bekijk ons werk
Wij zijn gecertificeerd Google-Partner