Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Combinatie tussen online berekenen en persoonlijk advies

MijnFinancier.nl maakt het (nog) makkelijker met hulp van Sjonic. 

Bij complexe producten zoals het afsluiten van een hypotheek, lening, verzekering, (auto)financiering of leasecontract zijn er grofweg twee soorten klanten. De ene groep heeft behoefte aan een goed advies en persoonlijke aandacht. De andere groep regelt ‘het’ het liefst zelf online. Mijn Financier biedt beide mogelijkheden via één portaal. Sjonic realiseerde deze.

Mijn Financier is sinds 2016 actief als onafhankelijke financiële tussenpersoon en hypotheekadviseur. De organisatie heeft vestigingen in IJsselstein, Vianen, Den Bosch, Hedel en Amsterdam. Bij Mijn Financier werken specialisten die heldere taal spreken en complexe producten begrijpelijk maken.

Eenvoudig en betrouwbaar
Financiële producten zijn vaak complex. Bij het afsluiten van een financiering of verzekering wil je dan ook heel graag weten waar je aan toe bent. In persoonlijke gesprekken kunnen de specialisten van Mijn Financier dat heel goed. Streven was om de diensten ook online op www.mijnfinancier.nl begrijpelijk en toegankelijk te maken. Een uitdaging die Sjonic graag aanging.

Naast een nieuwe huisstijl en het schrijven van de content heeft Sjonic diverse koppelingen gemaakt met bestaande en gevalideerde software van derde partijen. Hierdoor kunnen bezoekers makkelijk zelf berekeningen maken op basis van hun persoonlijke situatie of offertes opvragen. Vragen als ‘Hoeveel kan ik lenen en wat wordt dan mijn maandbedrag?’, ‘Wat is mijn huis waard?’ en ‘Is het slim om mijn hypotheek over te sluiten’ zijn hiermee te beantwoorden. Dit is mogelijk door de software van De Nationale Hypotheekbond te integreren. De gegevens zijn direct bekend bij Mijn Financier, zodat zij klanten snel verder kunnen helpen met hun droom.

Autofinanciering
Ook autofinanciering is een belangrijke dienst op de website van Mijn Financier. Bezoekers worden geholpen bij de keuze tussen financieren of lease, privé of zakelijk et cetera. Via een makkelijke wizard vinden ze alle mogelijke informatie en berekenen ze direct het leenbedrag. De financieringsspecialisten van Mijn Financier helpen daarna graag verder.

Verzekeringen aanvragen
Ook voor alle verzekeringen rondom een woonhuis of auto zijn op mijnfinancier.nl offertes aan te vragen of zelfs direct af te sluiten. Datzelfde geldt ook voor de mkb-ondernemer die zijn risico’s wil beperken. Hiervoor realiseerde Sjonic een link met het systeem van Voogd & Voogd.

Online Marketing en doorontwikkeling
Ook na livegang van de website is onze rol niet uitgespeeld. Het is zaak doorlopend meer bezoekers naar de website te trekken. Via Google Ads, displaycampagnes en adverteren op social media willen wij de gezamenlijk geformuleerde doelstellingen behalen. Ook werken we aan een widget die in de toekomst ook op andere websites getoond kan worden. Dan wordt het berekenen van financieringen nog eenvoudiger.

Benieuwd hoe we een project als dit samen met jou zouden aanpakken? Vraag het ons gerust.

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Scrollen op websites: het mag weer

Lange tijd was het 'verboden' om websites te realiseren waarop bezoekers moeten scrollen. Die tijd is nu écht voorbij. 

Wat we kunnen met de blockchain (de technologie achter Bitcoin)

Bitcoin en andere digitale valuta zijn misschien wel de grootste hype van dit moment. Media buitelen over elkaar heen om te vertellen over de successen (‘De eerste Bitcoin-miljardairs!’) en risico’s (‘Pas op: het is een bubble!’). De kans is dan ook klein dat je nog niks over cryptocurrency – want daar hebben we het over – hebt gehoord en je kent vast iemand die heeft geïnvesteerd. 

Contentmarketing: wat is dat eigenlijk?

Contentmarketing is dé modeterm van dit moment. Toch is dit volgens Sjonic niets nieuws. In de basis komt het erop neer dat je relevante informatie aanbiedt via het juiste kanaal en voor het juiste publiek. 

Sjonic is genomineerd voor de Ondernemersprijs IJsselstein 2016

Verbaasd, verrast en vooral heel blij. Dat zijn we met de nominatie voor de Ondernemersprijs IJsselstein 2016. 

Sjonic breidt uit: welkom Malou en Jochem!

Sjonic groeit. De afgelopen periode zijn er maar liefst twee nieuwe medewerkers bijgekomen. 

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner