Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Combinatie tussen online berekenen en persoonlijk advies

MijnFinancier.nl maakt het (nog) makkelijker met hulp van Sjonic. 

Bij complexe producten zoals het afsluiten van een hypotheek, lening, verzekering, (auto)financiering of leasecontract zijn er grofweg twee soorten klanten. De ene groep heeft behoefte aan een goed advies en persoonlijke aandacht. De andere groep regelt ‘het’ het liefst zelf online. Mijn Financier biedt beide mogelijkheden via één portaal. Sjonic realiseerde deze.

Mijn Financier is sinds 2016 actief als onafhankelijke financiële tussenpersoon en hypotheekadviseur. De organisatie heeft vestigingen in IJsselstein, Vianen, Den Bosch, Hedel en Amsterdam. Bij Mijn Financier werken specialisten die heldere taal spreken en complexe producten begrijpelijk maken.

Eenvoudig en betrouwbaar
Financiële producten zijn vaak complex. Bij het afsluiten van een financiering of verzekering wil je dan ook heel graag weten waar je aan toe bent. In persoonlijke gesprekken kunnen de specialisten van Mijn Financier dat heel goed. Streven was om de diensten ook online op www.mijnfinancier.nl begrijpelijk en toegankelijk te maken. Een uitdaging die Sjonic graag aanging.

Naast een nieuwe huisstijl en het schrijven van de content heeft Sjonic diverse koppelingen gemaakt met bestaande en gevalideerde software van derde partijen. Hierdoor kunnen bezoekers makkelijk zelf berekeningen maken op basis van hun persoonlijke situatie of offertes opvragen. Vragen als ‘Hoeveel kan ik lenen en wat wordt dan mijn maandbedrag?’, ‘Wat is mijn huis waard?’ en ‘Is het slim om mijn hypotheek over te sluiten’ zijn hiermee te beantwoorden. Dit is mogelijk door de software van De Nationale Hypotheekbond te integreren. De gegevens zijn direct bekend bij Mijn Financier, zodat zij klanten snel verder kunnen helpen met hun droom.

Autofinanciering
Ook autofinanciering is een belangrijke dienst op de website van Mijn Financier. Bezoekers worden geholpen bij de keuze tussen financieren of lease, privé of zakelijk et cetera. Via een makkelijke wizard vinden ze alle mogelijke informatie en berekenen ze direct het leenbedrag. De financieringsspecialisten van Mijn Financier helpen daarna graag verder.

Verzekeringen aanvragen
Ook voor alle verzekeringen rondom een woonhuis of auto zijn op mijnfinancier.nl offertes aan te vragen of zelfs direct af te sluiten. Datzelfde geldt ook voor de mkb-ondernemer die zijn risico’s wil beperken. Hiervoor realiseerde Sjonic een link met het systeem van Voogd & Voogd.

Online Marketing en doorontwikkeling
Ook na livegang van de website is onze rol niet uitgespeeld. Het is zaak doorlopend meer bezoekers naar de website te trekken. Via Google Ads, displaycampagnes en adverteren op social media willen wij de gezamenlijk geformuleerde doelstellingen behalen. Ook werken we aan een widget die in de toekomst ook op andere websites getoond kan worden. Dan wordt het berekenen van financieringen nog eenvoudiger.

Benieuwd hoe we een project als dit samen met jou zouden aanpakken? Vraag het ons gerust.

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Wat we kunnen met de blockchain (de technologie achter Bitcoin)

Bitcoin en andere digitale valuta zijn misschien wel de grootste hype van dit moment. Media buitelen over elkaar heen om te vertellen over de successen (‘De eerste Bitcoin-miljardairs!’) en risico’s (‘Pas op: het is een bubble!’). De kans is dan ook klein dat je nog niks over cryptocurrency – want daar hebben we het over – hebt gehoord en je kent vast iemand die heeft geïnvesteerd. 

Sjonic wint aanbesteding gemeente Utrecht

De gemeente Utrecht wil elektrisch vervoer binnen de gemeentegrenzen stimuleren. Doel is het verbeteren van de luchtkwaliteit, minder CO2-uitstoot en geluidsreductie van het verkeer. 

Zes elementen voor een optimale landingspagina

Een goed ingerichte landingspagina zorgt voor meer conversie, dus mogelijk voor meer omzet. Daarom zes belangrijke punten die de conversie van je landingspagina zeker een boost zullen geven.

Kies het juiste lettertype

De keuze voor het juiste font of combinatie van fonts is bijna net zo belangrijk als mooie afbeeldingen. Ook lettertypes zijn trendafhankelijk. We zetten een paar trends op dit gebied voor je op een rijtje.

Nieuwe technieken

Als bureau voor webontwikkeling en digitalisering moet je altijd bijblijven. Technieken en innovaties volgen elkaar in een razendsnel tempo op.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner