Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

E-mail op je mobiel

Eindelijk.… is er de ‘officiële’ bevestiging van iets dat wij al jaren roepen. Namelijk dat meer dan de helft van de verstuurde e-mails op mobiel gelezen wordt. Om precies te zijn 55,47%, zo blijkt uit onderzoek van e-mailmarketingspecialist e-Village. Met deze info in het achterhoofd vertellen we je graag meer over mobiel e-mailgebruik.

Ook dit jaar is het aantal geopende e-mails op mobiel weer flink gestegen. Vorig jaar werd 54,22% van de verstuurde e-mails op mobiel geopend en in 2018 is dit aantal nu al gestegen naar 55,48%. Daarnaast blijkt uit onderzoek dat er vanuit een mailing op mobiel vaker wordt doorgeklikt naar bijvoorbeeld de website.

Inzoomen
Helaas hebben nog niet alle bedrijven deze trend door. Of ze hebben geen idee wat ze met deze informatie aan moeten. Dit blijkt wel uit het feit dat 20% van de verstuurde e-mails niet geoptimaliseerd is voor mobiel. Het gevolg? E-mails worden op mobiel niet goed weergegeven. Ontvangers moeten inzoomen om bijvoorbeeld de tekst goed te kunnen lezen of links zijn niet klikbaar.

Bovenstaande is niet alleen niet gebruiksvriendelijk, maar ook niet goed voor het aantal kliks naar je website. Dit kost je bezoekers en daarmee leads. Om over gefrustreerde ontvangers maar niet te spreken. Kortom: voldoende reden om e-mailings te optimaliseren voor mobiel. Elementen waar Sjonic rekening mee houdt, zijn:
• Ervoor zorgen dat de e-mailings op mobiel goed te lezen zijn. De e-mails die Sjonic realiseert en/of verstuurt schalen altijd mee op alle devices. Dit noemen we responsief.
• We versturen de e-mails op de juiste dag en tijdstip, waardoor de kans dat de ontvanger de e-mailing opent het grootst is.
• We zorgen ervoor dat alle elementen in de e-mailing meetbaar zijn. Hierdoor zijn de resultaten achteraf inzichtelijk en kunnen we de belangrijkste inzichten meenemen in een volgende mailing.

Wil je ook meer bezoekers naar je website trekken? Start dan vandaag nog met het opzetten en versturen van geoptimaliseerde e-mails voor mobiel. Sjonic helpt je hier graag bij. Neem contact met ons op via 030 – 687 55 06 of mail naar info@sjonic.nl.

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Welkom Ramon!

Tot de zomervakantie hebben we weer een stagiair binnen de Sjonic-muren. We zijn erg blij met de komst van Ramon (18), vooral omdat de ramen wel weer een schoonmaakbeurt konden gebruiken. Naast de dagelijkse schoonmaaktaken heeft Ramon ook een leerzame opdracht.

Boekentip: Facebook voor ondernemers

Een van de meest interessante en vermakelijke boeken die we recent lazen: Facebook voor ondernemers. 

Ontwerptrend: flat design

Ook websites zijn gevoelig voor modetrends. Zo is flat design dé trend van dit moment.

Wat heb jij nodig om je website te verbeteren?

Iedere website heeft een of meerdere funnels die leidt/leiden naar een doel op de website. Een doel wordt in de online marketing ook wel een conversie genoemd. Denk hierbij aan een inschrijving voor een nieuwsbrief, het invullen van het contactformulier of een bestelling van een product. Er zijn diverse tools om conversies te kunnen meten (en te verhogen). We zetten de belangrijkste voor je op een rijtje.

Sjonic portretfotografie. The making off

Mark van der Zouw gaat lekker los met de fotoshoot van onze nieuwe Sjonic portretten. 

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner