Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Blijven scoren in Google? Zorg voor een mobiele website

Mobiel internetgebruik groeit nog steeds explosief. Meer en meer mensen bezoeken websites voornamelijk via tablet of smartphone. Reden voor Google om mobielvriendelijke websites hoger weer te geven in de zoekresultaten. Bezoekers zien hierdoor of je website geschikt is voor mobiel gebruik. Is dit niet het geval, dan heeft dit uiteindelijk grote gevolgen voor je vindbaarheid. 

De reden waarom Google in de zoekresultaten aangeeft of een website mobielvriendelijk is, is helder. Google wil de kwaliteit van de zoekresultaten hoog houden en het Google-gebruikers zo gemakkelijk mogelijk maken. Een mobiele website zorgt voor een betere gebruikservaring en minder frustratie. Bezoekers hoeven niet in te zoomen om de tekst te kunnen lezen of het adres op te zoeken. Dit gemak past bij het streven van Google. 

Wat heeft het voor gevolgen als je website niet geschikt is voor mobiel? Wellicht nog niet direct iets. Maar op termijn – en dat kan sneller zijn dan we wellicht vermoeden – zullen bezoekers minder snel op jouw link klikken als er geen Google-label bij staat. Je loopt dan potentiële klanten mis. En dat kan niet de bedoeling zijn. 

Benieuwd of je website mobielvriendelijk is? Doe hier de test. 

Sjonic biedt verschillende mogelijkheden om je website mobielvriendelijk te maken. Informeer hier gerust naar en bel ons op 030-6875506.

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Opvallen in een zee van concurrentie: het succesverhaal van Overduyn Makelaars

"Ik wilde het anders doen dan anderen. Opvallend en afwijkend, maar wel professioneel. Sjonic kwam met de creatieve ideeën die daar perfect op aansluiten." Dat antwoordt Paul Smit, directeur van Overduyn, op de vraag waarom hij heeft gekozen voor Sjonic. 

Bijna 50 procent websitebezoek in Nederland via mobiel

Op dit moment bezoekt 49,2 procent van de Nederlandse internetters websites via hun smartphone of tablet. 

Combinatie tussen online berekenen en persoonlijk advies

MijnFinancier.nl maakt het (nog) makkelijker met hulp van Sjonic

Jumpsquare: een project om extra trots op te zijn

We zijn altijd trots op onze projecten. Soms zijn er echter projecten waar we net nog wat trotser op zijn. Neem Jumpsquare, het grootste trampolinepark van de EU. Sjonic realiseerde de website van a tot z, het online reserveringssysteem en zelfs het ontwerp van alle wanden in de hal.

Trends in webdesign voor 2016

Niets is zo veranderlijk als webdesign. Sjonic doet er dan ook alles aan om bij te blijven en trends te volgen. We lezen uiteraard veel blogs over dit onderwerp. Op Frankwatching kwamen we een van de beste artikelen over dit onderwerp tegen van de laatste tijd. Uit de top 10 webdesigntrends voor 2016 vinden wij deze het meest interessant.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner