Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Kies het juiste lettertype

De keuze voor het juiste font of combinatie van fonts is bijna net zo belangrijk als mooie afbeeldingen. Ook lettertypes zijn trendafhankelijk. We zetten een paar trends op dit gebied voor je op een rijtje.


Opvallende koppen
Grote koppen waar je oog als vanzelf opvalt: je ziet ze steeds vaker terug op websites. Zeker de H1 – eenvoudig gezegd de grootste kop bovenaan een webpagina – mag lekker opvallend.




Gebruik van verschillende lettertypes door elkaar

Zochten webdesigners voorheen vooral naar bij elkaar passende lettertypes, het mag nu allemaal wat creatiever. Zo zie je vaak schreef- en schreefloze letters door elkaar en zelfs combinaties tussen wat strakkere fonts en handgeschreven fonts. Wij vinden het mooi!




Maak het maar wat groter

Of het nu komt dat we met zijn allen veel op schermpjes zitten te staren en daardoor slechtere ogen krijgen of dat het een andere reden heeft, maar ook bodyteksten worden groter. Niet meer met samengeknepen ogen webteksten lezen dus.




Regels bestaan eigenlijk niet meer

Alle trends daargelaten, leven we in een tijd waarin je je moet onderscheiden als organisatie. Wat voorheen op het vlak van lettertypes niet kon, kan tegenwoordig prima. Wij worden blij van de creativiteit die dit met zich meebrengt.

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Boekentip: Facebook voor ondernemers

Een van de meest interessante en vermakelijke boeken die we recent lazen: Facebook voor ondernemers. 

Wat heb jij nodig om je website te verbeteren?

Iedere website heeft een of meerdere funnels die leidt/leiden naar een doel op de website. Een doel wordt in de online marketing ook wel een conversie genoemd. Denk hierbij aan een inschrijving voor een nieuwsbrief, het invullen van het contactformulier of een bestelling van een product. Er zijn diverse tools om conversies te kunnen meten (en te verhogen). We zetten de belangrijkste voor je op een rijtje.

Vijf hardnekkige SEO-mythes

Over SEO (zoekmachineoptimalisatie) is enorm veel gezegd en geschreven. Als je geen specialist bent, is het bijna niet te doen om bij te blijven op dit gebied. Sjonic benoemt vijf hardnekkige mythes op het gebied van zoekmachineoptimalisatie. En vertelt je ook waarom ze niet waar zijn.

Welkom Richard!

De technische man ‘op de achtergrond’. Zo kun je onze kersverse collega Richard Jansen wel zien. Richard heeft een schat aan kennis en ervaring op technisch vlak, onder andere opgedaan als developer van complexe zorgapplicaties.

Webteksten vol passie

Een tekst is een tekst zou je denken. Niets is echter minder waar. Juist in webteksten - die kort en krachtig moeten zijn - moet elk woord raak zijn. De bezoeker moet snel worden overtuigd. Er zijn bepaalde woorden waarmee je dit voor elkaar krijgt en passie legt in je webteksten. Welke dat zijn? Lees de blogpost.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner