Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Laat klanten aan het woord

Wie kan beter omschrijven hoe goed je diensten of producten zijn dan tevreden klanten? Waarom zou je ze dan niet aan het woord laten op je website? Een goede klantreferentie werkt vele malen sterker dan dat je zelf vertelt hoe goed je bent. Het is tenslotte de "onafhankelijke" mening van iemand die ervaring heeft in de samenwerking met jouw organisatie. En als je enkele uiteenlopende klanten selecteert, laat je gelijk een dwarsdoorsnede zien van het type klanten waar je voor werkt.

Een goede tip is om de klantreferentie in te delen in drie stappen:

  1. Klantuitdaging. Met welk probleem had de klant te maken voordat ze jouw bedrijf inschakelden? Denk bijvoorbeeld aan "Het kostte me een dag per week om ons netwerk in de lucht te houden"

  2. Oplossing. Welk product of dienst heb je geleverd om een einde te maken aan het klantprobleem? Door bedrijf X in te schakelen, heb ik bijna geen omkijken meer naar het netwerkbeheer

  3. Voordelen. Hoe profiteert de klant van jouw product of dienst? "Het kost me nu nog maar een uur per week om zaken te controleren. De rest van de tijd besteed ik aan mijn kerntaken."

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Eerste klantervaringen met Sjonic-CMS Sitekick

Eerder spraken we al over Sitekick, het zeer gebruiksvriendelijke eigen Content Management Systeem (CMS) van Sjonic. Inmiddels zijn de eerste websites live met dit systeem en de klantervaringen zijn vrijwel honderd procent positief. Daar zijn we uiteraard erg blij mee. 

Zorg voor een video met het juiste verhaal. Sjonic helpt.

De verwachting is dat binnen nu en vijf jaar op driekwart van de websites een video is te bekijken. 

Welkom Richard!

De technische man ‘op de achtergrond’. Zo kun je onze kersverse collega Richard Jansen wel zien. Richard heeft een schat aan kennis en ervaring op technisch vlak, onder andere opgedaan als developer van complexe zorgapplicaties.

Vijf hardnekkige SEO-mythes

Over SEO (zoekmachineoptimalisatie) is enorm veel gezegd en geschreven. Als je geen specialist bent, is het bijna niet te doen om bij te blijven op dit gebied. Sjonic benoemt vijf hardnekkige mythes op het gebied van zoekmachineoptimalisatie. En vertelt je ook waarom ze niet waar zijn.

Trends in webdesign voor 2016

Niets is zo veranderlijk als webdesign. Sjonic doet er dan ook alles aan om bij te blijven en trends te volgen. We lezen uiteraard veel blogs over dit onderwerp. Op Frankwatching kwamen we een van de beste artikelen over dit onderwerp tegen van de laatste tijd. Uit de top 10 webdesigntrends voor 2016 vinden wij deze het meest interessant.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner