Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Laat klanten aan het woord

Wie kan beter omschrijven hoe goed je diensten of producten zijn dan tevreden klanten? Waarom zou je ze dan niet aan het woord laten op je website? Een goede klantreferentie werkt vele malen sterker dan dat je zelf vertelt hoe goed je bent. Het is tenslotte de "onafhankelijke" mening van iemand die ervaring heeft in de samenwerking met jouw organisatie. En als je enkele uiteenlopende klanten selecteert, laat je gelijk een dwarsdoorsnede zien van het type klanten waar je voor werkt.

Een goede tip is om de klantreferentie in te delen in drie stappen:

  1. Klantuitdaging. Met welk probleem had de klant te maken voordat ze jouw bedrijf inschakelden? Denk bijvoorbeeld aan "Het kostte me een dag per week om ons netwerk in de lucht te houden"

  2. Oplossing. Welk product of dienst heb je geleverd om een einde te maken aan het klantprobleem? Door bedrijf X in te schakelen, heb ik bijna geen omkijken meer naar het netwerkbeheer

  3. Voordelen. Hoe profiteert de klant van jouw product of dienst? "Het kost me nu nog maar een uur per week om zaken te controleren. De rest van de tijd besteed ik aan mijn kerntaken."

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Documentairetip: Big Data

Benieuwd wat er online gebeurt met je gegevens? De big data-documentaire legt uit. Kijktip!

Plek voor een marketing- stagiair(e)

Sjonic zoekt een creatieve en gezellige fulltime stagiair marketing/communicatie (HBO). In deze stage hou je je enerzijds bezig met het optimaliseren van de marketing en online presence van Sjonic als bureau. Anderzijds doe je onderzoek nieuw online concept.

Meer diepgang, WhatsApp-advertenties en revival van de podcast: online trends voor 2019

In een rap tempo werken we naar het einde van het jaar toe. Tijd om vooruit te kijken naar wat 2019 ons gaat brengen. Sjonic kijkt uiteraard vooral naar wat er op online vlak gebeurt. En dat is heel wat. Wat verwachten wij van komend jaar?

Hoe zet ik data in om succesvoller te worden?

Ook jij kijkt ongetwijfeld weleens een serie of film op Netflix. In dat geval ontvang je vervolgens een lijst met aanbevolen series of films die speciaal voor jou geselecteerd zijn. Iedere keer als jij aan een nieuwe serie of film begint, wordt de lijst aangepast. Netflix doet dit door optimaal gebruik te maken van data. Tot zover vertellen we je vast niks nieuws. Maar dat jij dit type realtime data ook kunt gebruiken voor je bedrijf wist je misschien nog niet. Benieuwd hoe? Lees dan vooral verder.

Scrollen op websites: het mag weer

Lange tijd was het 'verboden' om websites te realiseren waarop bezoekers moeten scrollen. Die tijd is nu écht voorbij. 

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner