Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Webteksten vol passie

Niet elke tekst is een goede tekst. Zeker online moet elk woord raak zijn. Want hoe korter en krachtiger websiteteksten zijn, hoe groter de kans is dat ze worden gelezen. En als je passie in je verhaal legt, overtuig je een potentiële klant pas echt. 

De vraag is hoe je passie toevoegt aan je webteksten. Er zijn enkele regels:

  • Zorg voor een helder en duidelijk verhaal en schrijf niet puur voor zoekmachines;
  • Hou het simpel en blijf dicht bij jezelf als bedrijf;
  • Probeer echte mensen en ervaringen te gebruiken in je teksten;
  • Denk eraan dat één woord kan leiden tot actie: een bestelling plaatsen, het contactformulier invullen etc.

Wat zijn dan de juiste woorden voor webteksten? Dat is voor elk bedrijf, product of dienst anders. Toch zijn er woorden te noemen die mensen kunnen overtuigen. Neem woorden die een veilig gevoel oproepen:

 

  • Gecertificeerd
  • Levenslang
  • Geen verplichting
  • Geen risico
  • Onderzoek

Of krachtige woorden zoals:

  • Voordeel
  • Garantie
  • Gratis
  • Gemakkelijk
  • Buitengewoon
  • Ultiem
  • Extra

Interesse in een webtekst vol passie? Neem eens contact op met onze tekstschrijver Toon via toon@sjonic.nl. Hij vertelt je er graag meer over. 

Bron: Frankwatching 

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Scrollen op websites: het mag weer

Lange tijd was het 'verboden' om websites te realiseren waarop bezoekers moeten scrollen. Die tijd is nu écht voorbij. 

Sjonic genomineerd voor de gouden parel 2016

Onze Creatief Directeur Sjon Sluys is genomineerd als 1 van de 3 ondernemers voor de Gouden Parel verkiezing van Ondernamen Lopikerwaard.

Sjonic breidt uit: welkom Malou en Jochem!

Sjonic groeit. De afgelopen periode zijn er maar liefst twee nieuwe medewerkers bijgekomen. 

E-mailmarketing in het mobiele tijdperk

Een e-mailnieuwsbrief in het mobiele tijdperk is goed leesbaar op smartphone en tablet. Het is belangrijk om hier in het ontwerp en de techniek rekening mee te houden. 

Online kasten op maat verkopen: een succesverhaal

Hoe val ik als leverancier van kasten op maat op in een sterk concurrerende markt? Met die vraag klopte Bas van Olst aan bij Sjonic. Zijn website 123schuifdeuren.nl was vrijwel direct een groot succes. 

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner