Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Opvallen in een zee van concurrentie: het succesverhaal van Overduyn Makelaars

“Ik wilde het anders doen dan anderen. Opvallend en afwijkend, maar wel professioneel. Sjonic kwam met de creatieve ideeën die daar perfect op aansluiten.” Dat antwoordt Paul Smit, directeur van Overduyn, op de vraag waarom hij heeft gekozen voor Sjonic. 

Sjonic realiseerde voor Overduyn uiteenlopende online én offline uitingen. De website www.overduyn.nl trekt veel bezoekers en zorgt voor enorm positieve reacties. “Toen ik de mensen van Sjonic mijn uitdagingen voorlegde, kwamen direct de ideeën”, zegt Paul. “Tijdens een brainstorm hebben we in kaart gebracht waarom mensen voor Overduyn Makelaars moeten kiezen en niet voor de concurrent, die letterlijk om de hoek zit. We hebben gesproken over de teksten, maar ook over fotografie.”   

De kern raken 
Op een zonnige dag zijn de foto’s gemaakt die ons team en activiteiten goed weergeven. Paul is ook over dit belangrijke onderdeel voor de website goed te spreken. “Sjonic briefde de fotograaf, stelde een fotografieplan op en begeleidde de fotoshoot. Hierdoor is het resultaat perfect. Dat geldt ook voor de korte en krachtige teksten. De tekstschrijver van Sjonic heeft de kern van ons bedrijf goed weten te raken.” Overduyn kan zelf te koop staande woningen in het portfolio toevoegen. “De foto’s worden schermvullend getoond, wat ook lekker opvalt”, stelt Paul tevreden vast.  

Veel aanvragen
Toen de website eenmaal stond, namen Overduyn en Sjonic de overige uitingen onder handen. “We hebben nieuwe flyers laten maken over onder andere aankoopbegeleiding en waardebepaling”, zegt Paul. “Ook deze zijn succesvol, want we krijgen veel aanvragen binnen. En daar gaat het uiteindelijk om: in contact komen met potentiële klanten.” 

De samenwerking tussen Overduyn en Sjonic is nog lang niet ten einde. “We zitten regelmatig met elkaar om tafel om nieuwe ideeën te verzinnen”, aldus Paul. “Op die manier blijven we ons als makelaarskantoor continu onderscheiden.”  

Bekijk de door Sjonic gerealiseerde website op www.overduyn.nl.

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Verbeter je vindbaarheid in Google

Beter gevonden worden in Google is gemakkelijker dan je denkt. Je kunt dit (deels) zelf doen.

Webteksten vol passie

Een tekst is een tekst zou je denken. Niets is echter minder waar. Juist in webteksten - die kort en krachtig moeten zijn - moet elk woord raak zijn. De bezoeker moet snel worden overtuigd. Er zijn bepaalde woorden waarmee je dit voor elkaar krijgt en passie legt in je webteksten. Welke dat zijn? Lees de blogpost.

Trends in webdesign voor 2016

Niets is zo veranderlijk als webdesign. Sjonic doet er dan ook alles aan om bij te blijven en trends te volgen. We lezen uiteraard veel blogs over dit onderwerp. Op Frankwatching kwamen we een van de beste artikelen over dit onderwerp tegen van de laatste tijd. Uit de top 10 webdesigntrends voor 2016 vinden wij deze het meest interessant.

Vijf hardnekkige SEO-mythes

Over SEO (zoekmachineoptimalisatie) is enorm veel gezegd en geschreven. Als je geen specialist bent, is het bijna niet te doen om bij te blijven op dit gebied. Sjonic benoemt vijf hardnekkige mythes op het gebied van zoekmachineoptimalisatie. En vertelt je ook waarom ze niet waar zijn.

één minuut internet

Heb jij wel eens afgevraagd wat er in 60 seconden allemaal gebeurt op internet?

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner