Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Opvallen in een zee van concurrentie: het succesverhaal van Overduyn Makelaars

“Ik wilde het anders doen dan anderen. Opvallend en afwijkend, maar wel professioneel. Sjonic kwam met de creatieve ideeën die daar perfect op aansluiten.” Dat antwoordt Paul Smit, directeur van Overduyn, op de vraag waarom hij heeft gekozen voor Sjonic. 

Sjonic realiseerde voor Overduyn uiteenlopende online én offline uitingen. De website www.overduyn.nl trekt veel bezoekers en zorgt voor enorm positieve reacties. “Toen ik de mensen van Sjonic mijn uitdagingen voorlegde, kwamen direct de ideeën”, zegt Paul. “Tijdens een brainstorm hebben we in kaart gebracht waarom mensen voor Overduyn Makelaars moeten kiezen en niet voor de concurrent, die letterlijk om de hoek zit. We hebben gesproken over de teksten, maar ook over fotografie.”   

De kern raken 
Op een zonnige dag zijn de foto’s gemaakt die ons team en activiteiten goed weergeven. Paul is ook over dit belangrijke onderdeel voor de website goed te spreken. “Sjonic briefde de fotograaf, stelde een fotografieplan op en begeleidde de fotoshoot. Hierdoor is het resultaat perfect. Dat geldt ook voor de korte en krachtige teksten. De tekstschrijver van Sjonic heeft de kern van ons bedrijf goed weten te raken.” Overduyn kan zelf te koop staande woningen in het portfolio toevoegen. “De foto’s worden schermvullend getoond, wat ook lekker opvalt”, stelt Paul tevreden vast.  

Veel aanvragen
Toen de website eenmaal stond, namen Overduyn en Sjonic de overige uitingen onder handen. “We hebben nieuwe flyers laten maken over onder andere aankoopbegeleiding en waardebepaling”, zegt Paul. “Ook deze zijn succesvol, want we krijgen veel aanvragen binnen. En daar gaat het uiteindelijk om: in contact komen met potentiële klanten.” 

De samenwerking tussen Overduyn en Sjonic is nog lang niet ten einde. “We zitten regelmatig met elkaar om tafel om nieuwe ideeën te verzinnen”, aldus Paul. “Op die manier blijven we ons als makelaarskantoor continu onderscheiden.”  

Bekijk de door Sjonic gerealiseerde website op www.overduyn.nl.

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Nieuw Sjonic-label: kwalitatieve én betaalbare (bedrijfs)films

Sjonic is gestart met een nieuw label voor videoproducties. We vertellen jouw verhaal in video, zoals een bedrijfsfilm, uitlegvideo (met animaties) of korte filmpjes voor social media. 

Het gebruik van internet in 2014 vs 2013

Het Britse Techspartan, zet in deze infographic 1 minuut internetverkeer in 2014 af tegen 1 minuut in 2013. 

Klaar voor de toekomst met digitalisering van Sjonic

Als bedrijf wil je klaar zijn voor de toekomst. Dit betekent dat je continu moet kijken hoe zaken beter en efficiënter kunnen

Plek voor een marketing- stagiair(e)

Sjonic zoekt een creatieve en gezellige fulltime stagiair marketing/communicatie (HBO). In deze stage hou je je enerzijds bezig met het optimaliseren van de marketing en online presence van Sjonic als bureau. Anderzijds doe je onderzoek nieuw online concept.

Stage als webdeveloper in regio Utrecht?

Onze stagiair webdeveloper Aiden heeft een hele vette (al zeggen we het zelf) video gemaakt. De titel van deze Oscar-winnende productie is '1 dag stage bij Sjonic'. 

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner