Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Sjonic breidt uit: welkom Malou en Jochem!

Sjonic groeit. De afgelopen periode zijn er maar liefst twee ‘nieuwe’ medewerkers bijgekomen. Malou (24) is 1 juni gestart als Junior Online Marketeer. In die rol helpt ze klanten met online marketing in de breedste zin van het woord. Hierbij kun je denken aan plannen voor conversieverbetering en het opzetten van SEA-campagnes. Malou is recent afgestudeerd aan de hbo-opleiding Digitale Media en Communicatie.

Jochem (20) heeft lekker lang kunnen proefdraaien bij Sjonic. Na twee stages en ontelbare uren als oproepkracht maakt hij sinds 1 juli ‘eindelijk’ deel uit van het vaste team. Als Webdeveloper houdt hij zich bezig met frontend techniek, CSS-effecten en nog veel meer. 

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Onze nieuwe projectmanager Nina

Van marketeer aan klantzijde naar projectmanager aan bureauzijde. Deze combinatie maakt dat Nina gemakkelijk de vertaalslag maakt van jouw wens naar een goede online propositie.

Hoe scoor je meer kijkers voor je online video?

Online video is op dit moment een van de grootste trends. Dit kan echter uitlopen op een teleurstelling. Want je stopt je ziel en zaligheid – en een substantieel gedeelte van je marketingbudget – in de productie van een video en niemand bekijkt ‘m. Zes tips hoe je meer kijkers krijgt voor je video.

Kies het juiste lettertype

De keuze voor het juiste font of combinatie van fonts is bijna net zo belangrijk als mooie afbeeldingen. Ook lettertypes zijn trendafhankelijk. We zetten een paar trends op dit gebied voor je op een rijtje.

We zijn geïnspireerd

Soms kom je een website tegen die je zelf had willen maken. 

Zes elementen voor een optimale landingspagina

Een goed ingerichte landingspagina zorgt voor meer conversie, dus mogelijk voor meer omzet. Daarom zes belangrijke punten die de conversie van je landingspagina zeker een boost zullen geven.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner