Sitekick, het door Sjonic zelf ontwikkelde Content Management Systeem (CMS), draait inmiddels achter een aantal websites van klanten. Dat we bij de ontwikkeling van dit systeem niet over één nacht ijs zijn gegaan, blijkt uit de positieve reacties. Een greep uit de ervaringen:
- “Erg technisch ben ik niet, maar ik kan nu zonder uitleg zelf nieuwsberichten met foto plaatsen.”
- “Het is fijn dat we nu met onze partner op het gebied van zoekmachineoptimalisatie zelf eenvoudig aanpassingen kunnen doen in het systeem.”
- “In eerste instantie was ik huiverig om een zelf ontwikkeld systeem te gaan gebruiken. Inmiddels ben ik helemaal om.”
Sitekick is ontwikkeld op basis van inmiddels vijftien jaar ervaring van Sjonic met Content Management Systemen en klantfeedback. Na een lange periode van overleg, discussie en schetsen hebben we – al zeggen we het zelf – het meest intuïtieve en gebruiksvriendelijke beheersysteem ontwikkeld. Klanten kiezen zelf of ze modules al dan niet gebruiken. Hierbij kun je denken aan een module voor het plaatsen van nieuwsitems, meertaligheid of zelfs voor het zelf aanmaken en versturen van nieuwsbrieven.
Behoefte aan een demonstratie van Sitekick? We laten het graag aan je zien.