Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Eerste klantervaringen met Sjonic-CMS Sitekick

Sitekick, het door Sjonic zelf ontwikkelde Content Management Systeem (CMS), draait inmiddels achter een aantal websites van klanten. Dat we bij de ontwikkeling van dit systeem niet over één nacht ijs zijn gegaan, blijkt uit de positieve reacties. Een greep uit de ervaringen:

  • “Erg technisch ben ik niet, maar ik kan nu zonder uitleg zelf nieuwsberichten met foto plaatsen.”
  • “Het is fijn dat we nu met onze partner op het gebied van zoekmachineoptimalisatie zelf eenvoudig aanpassingen kunnen doen in het systeem.”  
  • “In eerste instantie was ik huiverig om een zelf ontwikkeld systeem te gaan gebruiken. Inmiddels ben ik helemaal om.”  

Sitekick is ontwikkeld op basis van inmiddels vijftien jaar ervaring van Sjonic met Content Management Systemen en klantfeedback. Na een lange periode van overleg, discussie en schetsen hebben we – al zeggen we het zelf – het meest intuïtieve en gebruiksvriendelijke beheersysteem ontwikkeld. Klanten kiezen zelf of ze modules al dan niet gebruiken. Hierbij kun je denken aan een module voor het plaatsen van nieuwsitems, meertaligheid of zelfs voor het zelf aanmaken en versturen van nieuwsbrieven.

Behoefte aan een demonstratie van Sitekick? We laten het graag aan je zien.

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Hoe internetten mannen en vrouwen?

Mannen en vrouwen zijn in alles gelijk. Met die uitspraak zijn we het wel eens. Waar ze echter nogal in blijken te verschillen, is internetgedrag. 

Olifantenpaadjes op website? Voorkom ze met UX

Olifantenpaadjes zijn de routes die je ziet ontstaan als veel mensen niet de stoep of weg volgen, maar een stukje afsnijden. De vooraf bepaalde route wordt dan niet gevolgd. Dat geldt ook op websites.

Ga eens op de stoel van je klant zitten

Misschien wel onze belangrijkste tip: kijk écht eens door de ogen van een bezoeker naar je site.

Laat klanten aan het woord

Referenties verhelderen jouw verhaal. Laat klanten op je website vertellen over hun ervaringen.

Software op maat van Sjonic

Je kent Sjonic wellicht alleen als websitebouwer of van onze andere diensten voor online communicatie. De laatste jaren is hier echter een andere tak van sport bijgekomen. We realiseren namelijk software op maat voor uiteenlopende bedrijven. Met onze maatwerksoftware digitaliseren en automatiseren we bedrijfsprocessen. En dit is zeker niet alleen voor grote bedrijven met een groot budget.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner