Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Nieuw Sjonic-label: kwalitatieve én betaalbare (bedrijfs)films

Nieuw Sjonic-label: kwalitatieve én betaalbare (bedrijfs)films

Video is aan een enorme opmars bezig. Op websites, social media en natuurlijk kanalen als YouTube en Vimeo plaatsen steeds meer bedrijven video’s. Met wisselend resultaat, want concept, scenario en voice over/muziek moeten passen bij je bedrijf en doelgroep.  Daarnaast is videomarketing essentieel om de kijkcijfers op te krikken. 

Sjonic is gestart met een nieuw label voor videoproducties. We vertellen jouw verhaal in video, zoals een bedrijfsfilm, uitlegvideo (met animaties) of korte filmpjes voor social media. Dit alles met jouw verhaal, producten/diensten én doelgroep in het achterhoofd. We denken mee over een script, regisseren, produceren, plaatsen de video op de gewenste kanalen én bepalen een strategie voor videomarketing. Fullservice dus, zoals je van ons gewend bent.

We houden niet van half werk, dus hebben twee ervaren mensen die zich volledig richten op videoproducties. Spil van het nieuwe label zijn Floor Jeuken (41) en Michelle van Geest (28). Floor is inmiddels al ruim 10 jaar producent van (bedrijfs)films en heeft gewerkt voor grote klanten als Zwitsal en ArboNed, maar ook voor veel mkb-klanten. Michelle heeft ervaring opgedaan bij onder andere Telegraaf (online) en Motion Media. 

Floor en Michelle zullen zorgdragen voor regie, camerawerk en productie. Hierin werken ze nauw samen met de creatieven binnen Sjonic, waaronder een copywriter en vormgever. Het resultaat? Kwalitatieve én betaalbare films die scoren. 

Meer weten over video's van Sjonic?

 

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Wat we kunnen met de blockchain (de technologie achter Bitcoin)

Bitcoin en andere digitale valuta zijn misschien wel de grootste hype van dit moment. Media buitelen over elkaar heen om te vertellen over de successen (‘De eerste Bitcoin-miljardairs!’) en risico’s (‘Pas op: het is een bubble!’). De kans is dan ook klein dat je nog niks over cryptocurrency – want daar hebben we het over – hebt gehoord en je kent vast iemand die heeft geïnvesteerd. 

Wat heb jij nodig om je website te verbeteren?

Iedere website heeft een of meerdere funnels die leidt/leiden naar een doel op de website. Een doel wordt in de online marketing ook wel een conversie genoemd. Denk hierbij aan een inschrijving voor een nieuwsbrief, het invullen van het contactformulier of een bestelling van een product. Er zijn diverse tools om conversies te kunnen meten (en te verhogen). We zetten de belangrijkste voor je op een rijtje.

Scrollen op websites: het mag weer

Lange tijd was het 'verboden' om websites te realiseren waarop bezoekers moeten scrollen. Die tijd is nu écht voorbij. 

Hoe zet ik data in om succesvoller te worden?

Ook jij kijkt ongetwijfeld weleens een serie of film op Netflix. In dat geval ontvang je vervolgens een lijst met aanbevolen series of films die speciaal voor jou geselecteerd zijn. Iedere keer als jij aan een nieuwe serie of film begint, wordt de lijst aangepast. Netflix doet dit door optimaal gebruik te maken van data. Tot zover vertellen we je vast niks nieuws. Maar dat jij dit type realtime data ook kunt gebruiken voor je bedrijf wist je misschien nog niet. Benieuwd hoe? Lees dan vooral verder.

E-mailnieuwsbrieven op een smartphone

Bijna 50 procent van alle e-mail wordt gelezen op een smartphone of tablet. Ons advies is dan ook om ervoor te zorgen dat je nieuwsbrief goed leesbaar is op een mobiel apparaat. 

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner