Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Scrollen op websites: het mag weer

Lange tijd was het ‘verboden’ om websites te realiseren waarop bezoekers moeten scrollen. Die tijd is nu écht voorbij. Sterker nog, door de opkomst van kleinere schermen – denk aan tablets en smartphones – is het heel normaal dat bezoekers scrollen. En dat vinden ze helemaal niet erg, zo blijkt. 

Een van de belangrijkste redenen dat mensen scrollen niet erg vinden, is het (explosief) toegenomen gebruik van mobiele apparatuur. Mensen zijn gewoonweg gewend aan scrollen. Daar komt bij dat navigeren door een website door middel van scrollen met de muis of vinger (iets) sneller gaat dan klikken om een nieuwe pagina te openen. Op het wereldwijde web is elke (milli)seconde dat iets sneller gaat mooi meegenomen. Koren op de molen voor ‘scrollwebsites’. 

Scrollen zorgt ook voor meer interactie. Er is telkens wat nieuws te zien, wat – als je het goed aanpakt – de bezoeker nieuwsgierig maakt en houdt. Daar komt bij dat responsieve ontwerpen – wat Sjonic altijd doet bij de nieuwe generatie websites – gewoonweg beter werken als de bezoeker kan scrollen. Probeer maar eens vijf diensten te communiceren op losse pagina’s  op een smartphone. Bezoekers haken af en dat kan niet de bedoeling zijn. 

Meer weten over scrollen op websites? Lees dan dit (Engelstalige) artikel op Designmodo.com. 

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Minder aandacht voor je bedrijf op Facebook

Facebook voert weer nieuwe algoritmes door. Hierdoor is de kans groot dat het bericht op je Facebook-bedrijfspagina minder snel onder ogen komt van je fans. In deze blog geven we toelichting op de update van Facebook.

De ene fotograaf is de andere niet

Met de juiste beelden zet je je organisatie neer als betrouwbaar, professioneel, klantvriendelijk en jong en hip of tover je een glimlach op het gezicht van de websitebezoeker.

Sena haalt (nog) meer uit muziek met nieuwe website

Sena, dat nauw samenwerkt met Buma/Stemra, regelt de rechten van muzikanten en producenten. 

Het gebruik van internet in 2014 vs 2013

Het Britse Techspartan, zet in deze infographic 1 minuut internetverkeer in 2014 af tegen 1 minuut in 2013. 

E-mailmarketing in het mobiele tijdperk

Een e-mailnieuwsbrief in het mobiele tijdperk is goed leesbaar op smartphone en tablet. Het is belangrijk om hier in het ontwerp en de techniek rekening mee te houden. 

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner