Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Sena haalt (nog) meer uit muziek met nieuwe website

Sena, dat nauw samenwerkt met Buma/Stemra, regelt de rechten van muzikanten en producenten. Eenvoudig gezegd zorgt Sena ervoor dat ze betaald krijgen als hun muziek in het openbaar wordt gedraaid. Dit doet de organisatie onder andere door muzieklicenties uit te geven aan bedrijven en organisaties. Sjonic realiseerde een hagelnieuwe website voor Sena op www.sena.nl.

Het Sena-project startte met een uitgebreide kickoff waarin we doelgroepen en hun behoeften in kaart brachten. Daarnaast bepaalden we samen met de marketingafdeling en directie van Sena gewenste look & feel, beeldgebruik en flow door de website. Hierbij adviseerden we over een logische indeling en navigatie, waardoor de uiteenlopende bezoekers snel hun weg weten te vinden. Hierbij onderscheiden we twee hoofddoelgroepen: muziekmakers en muziekgebruikers. Met een heldere navigatie als uitgangspunt kon Sena zich buigen over de content. Sjonic zorgde voor een verfrissend design en de juiste techniek. De website draait op het eigen Sjonic-CMS Sitekick.

Sjonic realiseerde ‘achter de website’ ook een archieffunctie voor documenten en beeldmateriaal. Sena-medewerkers kunnen dit gebruiken als naslagwerk, waardoor de inzet van een apart systeem hiervoor niet langer nodig is. Dit past ook bij de denkwijze van Sjonic om techniek zo effectief mogelijk in te zetten.

Benieuwd geworden? Kijk op www.sena.nl

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Marketing stage voor Sjonic-startup

Voor een nieuwe online tool voor retail en horeca zoekt Sjonic een stagiair marketing. In deze functie kijk je naar bestedingen in de horeca- en retailsector en denk je mee over hoe we ons concept zo snel en goed mogelijk bij onze doelgroep kunnen presenteren. 

Bijna 50 procent websitebezoek in Nederland via mobiel

Op dit moment bezoekt 49,2 procent van de Nederlandse internetters websites via hun smartphone of tablet. 

Wat heb jij nodig om je website te verbeteren?

Iedere website heeft een of meerdere funnels die leidt/leiden naar een doel op de website. Een doel wordt in de online marketing ook wel een conversie genoemd. Denk hierbij aan een inschrijving voor een nieuwsbrief, het invullen van het contactformulier of een bestelling van een product. Er zijn diverse tools om conversies te kunnen meten (en te verhogen). We zetten de belangrijkste voor je op een rijtje.

Sjonic is genomineerd voor de Ondernemersprijs IJsselstein 2016

Verbaasd, verrast en vooral heel blij. Dat zijn we met de nominatie voor de Ondernemersprijs IJsselstein 2016. 

Zorg voor een video met het juiste verhaal. Sjonic helpt.

De verwachting is dat binnen nu en vijf jaar op driekwart van de websites een video is te bekijken. 

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner