Gratis webscan?

Ontvang GRATIS 10 tips & tricks om het succes van je website te vergroten!

Vraag aan

Benieuwd hoe je het online doet?

Ontvang GRATIS 10 tips & tricks om het succes van je website te vergroten!

  • Kosteloos en vrijblijvend
  • Tips over design
  • Mogelijke tekstverbeteringen
  • Conversieverhogende elementen
  • Werking op verschillende devices
  • Zoekmachine-optimalisatie

Gratis Sjonic sitescan?

Vul het formulier in en je ontvangt het GRATIS rapport met 10 tips & tricks binnen 5 werkdagen.

Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Sena haalt (nog) meer uit muziek met nieuwe website

Sena, dat nauw samenwerkt met Buma/Stemra, regelt de rechten van muzikanten en producenten. Eenvoudig gezegd zorgt Sena ervoor dat ze betaald krijgen als hun muziek in het openbaar wordt gedraaid. Dit doet de organisatie onder andere door muzieklicenties uit te geven aan bedrijven en organisaties. Sjonic realiseerde een hagelnieuwe website voor Sena op www.sena.nl.

Het Sena-project startte met een uitgebreide kickoff waarin we doelgroepen en hun behoeften in kaart brachten. Daarnaast bepaalden we samen met de marketingafdeling en directie van Sena gewenste look & feel, beeldgebruik en flow door de website. Hierbij adviseerden we over een logische indeling en navigatie, waardoor de uiteenlopende bezoekers snel hun weg weten te vinden. Hierbij onderscheiden we twee hoofddoelgroepen: muziekmakers en muziekgebruikers. Met een heldere navigatie als uitgangspunt kon Sena zich buigen over de content. Sjonic zorgde voor een verfrissend design en de juiste techniek. De website draait op het eigen Sjonic-CMS Sitekick.

Sjonic realiseerde ‘achter de website’ ook een archieffunctie voor documenten en beeldmateriaal. Sena-medewerkers kunnen dit gebruiken als naslagwerk, waardoor de inzet van een apart systeem hiervoor niet langer nodig is. Dit past ook bij de denkwijze van Sjonic om techniek zo effectief mogelijk in te zetten.

Benieuwd geworden? Kijk op www.sena.nl

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Het gebruik van internet in 2014 vs 2013

Het Britse Techspartan, zet in deze infographic 1 minuut internetverkeer in 2014 af tegen 1 minuut in 2013. 

Zes elementen voor een optimale landingspagina

Een goed ingerichte landingspagina zorgt voor meer conversie, dus mogelijk voor meer omzet. Daarom zes belangrijke punten die de conversie van je landingspagina zeker een boost zullen geven.

Programmeren met de zachte G van Gijs

We zijn heel blij met de komst van Senior Developer Gijs Jager (27). Hij verruilt een bureau in Breda voor Sjonic. Gijs brengt een schat aan technische kennis en ervaring mee. En laten we eerlijk zijn: zijn Brabantse tongval klinkt ook gewoon gezellig.

LEUT Koffie en thee 2 go

Een van de meest sympathieke initiatieven die we de afgelopen tijd tegenkwamen, is toch wel LEUT Koffie en Thee. Vanuit een volledig omgebouwde oude Duitse brandweerauto verkoopt LEUT koffie, thee en wat lekkers op de carpoolplaats in IJsselstein. Sjonic realiseerde alle online uitingen, waaronder een heuse LEUT-app.

Laat klanten aan het woord

Referenties verhelderen jouw verhaal. Laat klanten op je website vertellen over hun ervaringen.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner