Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

We zijn geïnspireerd

Soms kom je een website tegen die je zelf had willen maken. Neem de website van Soyuz Coffee Roasting. Hier vind je prachtige foto’s van het ambacht koffie branden. De navigatie is speels en overal gebeurt wat. Kortom: een website waar wij ons graag door laten inspireren. Maar eerst halen we nog een bakkie.

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Contentmarketing: wat is dat eigenlijk?

Contentmarketing is dé modeterm van dit moment. Toch is dit volgens Sjonic niets nieuws. In de basis komt het erop neer dat je relevante informatie aanbiedt via het juiste kanaal en voor het juiste publiek. 

Vijf hardnekkige SEO-mythes

Over SEO (zoekmachineoptimalisatie) is enorm veel gezegd en geschreven. Als je geen specialist bent, is het bijna niet te doen om bij te blijven op dit gebied. Sjonic benoemt vijf hardnekkige mythes op het gebied van zoekmachineoptimalisatie. En vertelt je ook waarom ze niet waar zijn.

Hoe zet ik data in om succesvoller te worden?

Ook jij kijkt ongetwijfeld weleens een serie of film op Netflix. In dat geval ontvang je vervolgens een lijst met aanbevolen series of films die speciaal voor jou geselecteerd zijn. Iedere keer als jij aan een nieuwe serie of film begint, wordt de lijst aangepast. Netflix doet dit door optimaal gebruik te maken van data. Tot zover vertellen we je vast niks nieuws. Maar dat jij dit type realtime data ook kunt gebruiken voor je bedrijf wist je misschien nog niet. Benieuwd hoe? Lees dan vooral verder.

Documentairetip: Big Data

Benieuwd wat er online gebeurt met je gegevens? De big data-documentaire legt uit. Kijktip!

Aanpak digitaliserings-uitdagingen

Als bedrijf wil je klaar zijn voor de toekomst. Dit betekent dat je continu moet kijken hoe zaken beter en efficiënter kunnen. De developers van Sjonic hebben veel ervaring met de digitalisering van bedrijfsprocessen. We denken hier dan ook graag over mee.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner