Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Sjonic genomineerd voor de gouden parel 2016

Onze Creatief Directeur Sjon Sluys is genomineerd als 1 van de 3 ondernemers voor de Gouden Parel verkiezing van Ondernamen Lopikerwaard. Hierin worden 50 ondernemers en beleidsbepalers benoemd die zich in het voorbije jaar op positieve wijze hebben onderscheiden. Een gedeelte van de uitslag op 8 december wordt bepaald door publieksstemmen en elke stem is daarom van harte welkom. Help mee en breng je stem uit op goo.gl/xmCCiX (duurt slechts 30 seconden). Alvast enorm bedankt voor je steun!

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Contentmarketing: wat is dat eigenlijk?

Contentmarketing is dé modeterm van dit moment. Toch is dit volgens Sjonic niets nieuws. In de basis komt het erop neer dat je relevante informatie aanbiedt via het juiste kanaal en voor het juiste publiek. 

Online video? Doen.

64 procent van de consumenten koopt een product na het bekijken van een video. Het loont dus om video's op je website te gebruiken. Sjonic heeft hier toppartners voor en denkt graag met je mee. Meer feiten over online video zie je in een (kort) Engelstalig filmpje op ons blog. 

Opvallen in een zee van concurrentie: het succesverhaal van Overduyn Makelaars

"Ik wilde het anders doen dan anderen. Opvallend en afwijkend, maar wel professioneel. Sjonic kwam met de creatieve ideeën die daar perfect op aansluiten." Dat antwoordt Paul Smit, directeur van Overduyn, op de vraag waarom hij heeft gekozen voor Sjonic. 

Meer diepgang, WhatsApp-advertenties en revival van de podcast: online trends voor 2019

In een rap tempo werken we naar het einde van het jaar toe. Tijd om vooruit te kijken naar wat 2019 ons gaat brengen. Sjonic kijkt uiteraard vooral naar wat er op online vlak gebeurt. En dat is heel wat. Wat verwachten wij van komend jaar?

Track & Trace-systeem voor de logistieke sector

Voor Dijkstra Logistiek in Lopik realiseerde Sjonic een Track & Trace-systeem dat uitblinkt in gebruiksgemak.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner