Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Sjonic-klanten informeren medewerkers met narrowcasting

Slootjes Kraanbedrijf en Autobedrijf De Hagen zochten een oplossing om hun informatievoorziening aan medewerkers en klanten te professionaliseren. Sjonic realiseerde voor deze partijen een narrowcasting-systeem waarmee eenvoudig eigen informatie kan worden uitgezonden op een smart-tv. Dit alles in de look & feel van de bedrijven en aangevuld met externe tools voor actuele informatievoorziening zoals nu.nl en buienradar.nl.

Breed inzetbaar

Elke organisatie kan narrowcasting inzetten om op een professionele en moderne manier naar binnen of naar buiten toe te communiceren. Je kunt informatie delen die specifiek gericht is op de doelgroep en getoond wordt op een specifieke plaats. Denk hierbij aan de ontvangstruimte, in de kantoortuin of de kantine.

Interne narrowcasting

Als werkgever wil je je personeel snel informeren over het laatste bedrijfsnieuws of hen  voorzien van noodzakelijke informatie die van belang is voor hun werk. De kraanmachinisten van Slootjes Kraanbedrijf gaan bij windkracht 5 immers anders te werk of rijden bij file liever om, zodat ze op tijd op de klantlocatie zijn. Het weer is dan ook een veelgebruikte tool voor narrowcasting. Maar ook andere informatie – denk aan vacatures, verkeersinformatie, jubilea en het weekmenu – zijn via schermen te communiceren.

Externe narrowcasting
Ook naar buiten toe heeft elke organisatie iets te communiceren. Dit kan aan bezoekers van een bedrijf zijn of aan klanten en leveranciers. Informatie van commerciële aard of gewoon handig om te weten. Via narrowcasting kun je bijvoorbeeld bezoekers (persoonlijk) welkom heten, product- of bedrijfsvideo’s laten zien of openings- en wachttijden tonen.

Kortom: de mogelijkheden van narrowcasting zijn legio. Nodig ons gerust uit om mee te denken.

Nodig ons uit


Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Hoe zet ik data in om succesvoller te worden?

Ook jij kijkt ongetwijfeld weleens een serie of film op Netflix. In dat geval ontvang je vervolgens een lijst met aanbevolen series of films die speciaal voor jou geselecteerd zijn. Iedere keer als jij aan een nieuwe serie of film begint, wordt de lijst aangepast. Netflix doet dit door optimaal gebruik te maken van data. Tot zover vertellen we je vast niks nieuws. Maar dat jij dit type realtime data ook kunt gebruiken voor je bedrijf wist je misschien nog niet. Benieuwd hoe? Lees dan vooral verder.

Nieuw Sjonic-label: kwalitatieve én betaalbare (bedrijfs)films

Sjonic is gestart met een nieuw label voor videoproducties. We vertellen jouw verhaal in video, zoals een bedrijfsfilm, uitlegvideo (met animaties) of korte filmpjes voor social media. 

Online video? Doen.

64 procent van de consumenten koopt een product na het bekijken van een video. Het loont dus om video's op je website te gebruiken. Sjonic heeft hier toppartners voor en denkt graag met je mee. Meer feiten over online video zie je in een (kort) Engelstalig filmpje op ons blog. 

Aanpak digitaliserings-uitdagingen

Als bedrijf wil je klaar zijn voor de toekomst. Dit betekent dat je continu moet kijken hoe zaken beter en efficiënter kunnen. De developers van Sjonic hebben veel ervaring met de digitalisering van bedrijfsprocessen. We denken hier dan ook graag over mee.

E-mailnieuwsbrieven op een smartphone

Bijna 50 procent van alle e-mail wordt gelezen op een smartphone of tablet. Ons advies is dan ook om ervoor te zorgen dat je nieuwsbrief goed leesbaar is op een mobiel apparaat. 

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner