Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Sjonic-klanten informeren medewerkers met narrowcasting

Slootjes Kraanbedrijf en Autobedrijf De Hagen zochten een oplossing om hun informatievoorziening aan medewerkers en klanten te professionaliseren. Sjonic realiseerde voor deze partijen een narrowcasting-systeem waarmee eenvoudig eigen informatie kan worden uitgezonden op een smart-tv. Dit alles in de look & feel van de bedrijven en aangevuld met externe tools voor actuele informatievoorziening zoals nu.nl en buienradar.nl.

Breed inzetbaar

Elke organisatie kan narrowcasting inzetten om op een professionele en moderne manier naar binnen of naar buiten toe te communiceren. Je kunt informatie delen die specifiek gericht is op de doelgroep en getoond wordt op een specifieke plaats. Denk hierbij aan de ontvangstruimte, in de kantoortuin of de kantine.

Interne narrowcasting

Als werkgever wil je je personeel snel informeren over het laatste bedrijfsnieuws of hen  voorzien van noodzakelijke informatie die van belang is voor hun werk. De kraanmachinisten van Slootjes Kraanbedrijf gaan bij windkracht 5 immers anders te werk of rijden bij file liever om, zodat ze op tijd op de klantlocatie zijn. Het weer is dan ook een veelgebruikte tool voor narrowcasting. Maar ook andere informatie – denk aan vacatures, verkeersinformatie, jubilea en het weekmenu – zijn via schermen te communiceren.

Externe narrowcasting
Ook naar buiten toe heeft elke organisatie iets te communiceren. Dit kan aan bezoekers van een bedrijf zijn of aan klanten en leveranciers. Informatie van commerciële aard of gewoon handig om te weten. Via narrowcasting kun je bijvoorbeeld bezoekers (persoonlijk) welkom heten, product- of bedrijfsvideo’s laten zien of openings- en wachttijden tonen.

Kortom: de mogelijkheden van narrowcasting zijn legio. Nodig ons gerust uit om mee te denken.

Nodig ons uit


Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

E-mailnieuwsbrieven op een smartphone

Bijna 50 procent van alle e-mail wordt gelezen op een smartphone of tablet. Ons advies is dan ook om ervoor te zorgen dat je nieuwsbrief goed leesbaar is op een mobiel apparaat. 

Het succesverhaal van Wouter

"Ruim voor de opening van de brasserie hebben we Sjonic ingeschakeld. Direct was duidelijk dat Sjonic goede en frisse ideeën heeft."

De ene fotograaf is de andere niet

Met de juiste beelden zet je je organisatie neer als betrouwbaar, professioneel, klantvriendelijk en jong en hip of tover je een glimlach op het gezicht van de websitebezoeker.

Eerste klantervaringen met Sjonic-CMS Sitekick

Eerder spraken we al over Sitekick, het zeer gebruiksvriendelijke eigen Content Management Systeem (CMS) van Sjonic. Inmiddels zijn de eerste websites live met dit systeem en de klantervaringen zijn vrijwel honderd procent positief. Daar zijn we uiteraard erg blij mee. 

Nieuwe technieken

Als bureau voor webontwikkeling en digitalisering moet je altijd bijblijven. Technieken en innovaties volgen elkaar in een razendsnel tempo op.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner