Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Sjonic-klanten informeren medewerkers met narrowcasting

Slootjes Kraanbedrijf en Autobedrijf De Hagen zochten een oplossing om hun informatievoorziening aan medewerkers en klanten te professionaliseren. Sjonic realiseerde voor deze partijen een narrowcasting-systeem waarmee eenvoudig eigen informatie kan worden uitgezonden op een smart-tv. Dit alles in de look & feel van de bedrijven en aangevuld met externe tools voor actuele informatievoorziening zoals nu.nl en buienradar.nl.

Breed inzetbaar

Elke organisatie kan narrowcasting inzetten om op een professionele en moderne manier naar binnen of naar buiten toe te communiceren. Je kunt informatie delen die specifiek gericht is op de doelgroep en getoond wordt op een specifieke plaats. Denk hierbij aan de ontvangstruimte, in de kantoortuin of de kantine.

Interne narrowcasting

Als werkgever wil je je personeel snel informeren over het laatste bedrijfsnieuws of hen  voorzien van noodzakelijke informatie die van belang is voor hun werk. De kraanmachinisten van Slootjes Kraanbedrijf gaan bij windkracht 5 immers anders te werk of rijden bij file liever om, zodat ze op tijd op de klantlocatie zijn. Het weer is dan ook een veelgebruikte tool voor narrowcasting. Maar ook andere informatie – denk aan vacatures, verkeersinformatie, jubilea en het weekmenu – zijn via schermen te communiceren.

Externe narrowcasting
Ook naar buiten toe heeft elke organisatie iets te communiceren. Dit kan aan bezoekers van een bedrijf zijn of aan klanten en leveranciers. Informatie van commerciële aard of gewoon handig om te weten. Via narrowcasting kun je bijvoorbeeld bezoekers (persoonlijk) welkom heten, product- of bedrijfsvideo’s laten zien of openings- en wachttijden tonen.

Kortom: de mogelijkheden van narrowcasting zijn legio. Nodig ons gerust uit om mee te denken.

Nodig ons uit


Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Marketing stage voor Sjonic-startup

Voor een nieuwe online tool voor retail en horeca zoekt Sjonic een stagiair marketing. In deze functie kijk je naar bestedingen in de horeca- en retailsector en denk je mee over hoe we ons concept zo snel en goed mogelijk bij onze doelgroep kunnen presenteren. 

We're hiring: Online Marketing Consultant

Sjonic groeit verder en zoekt een Online Marketing Consultant! Steeds meer Sjonic-klanten zien het nut én de noodzaak in van online marketing. Van zoekmachine- en conversieoptimalisatie tot lead generatie en e-mailnieuwsbrieven; onze klanten worden hier graag in ondersteund. We zijn dan ook op zoek naar een ervaren (minimaal 3 jaar) en creatieve Online Marketing Consultant (32 a 40 uur per week). 

Sjonic! Het leukste online bureau van Midden Nederland

Bij Sjonic werken we hard én hebben we een hoop lol. Bekijk hier onze video. 


Vijf hardnekkige SEO-mythes

Over SEO (zoekmachineoptimalisatie) is enorm veel gezegd en geschreven. Als je geen specialist bent, is het bijna niet te doen om bij te blijven op dit gebied. Sjonic benoemt vijf hardnekkige mythes op het gebied van zoekmachineoptimalisatie. En vertelt je ook waarom ze niet waar zijn.

Webteksten vol passie

Een tekst is een tekst zou je denken. Niets is echter minder waar. Juist in webteksten - die kort en krachtig moeten zijn - moet elk woord raak zijn. De bezoeker moet snel worden overtuigd. Er zijn bepaalde woorden waarmee je dit voor elkaar krijgt en passie legt in je webteksten. Welke dat zijn? Lees de blogpost.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner