Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Sjonic-klanten informeren medewerkers met narrowcasting

Slootjes Kraanbedrijf en Autobedrijf De Hagen zochten een oplossing om hun informatievoorziening aan medewerkers en klanten te professionaliseren. Sjonic realiseerde voor deze partijen een narrowcasting-systeem waarmee eenvoudig eigen informatie kan worden uitgezonden op een smart-tv. Dit alles in de look & feel van de bedrijven en aangevuld met externe tools voor actuele informatievoorziening zoals nu.nl en buienradar.nl.

Breed inzetbaar

Elke organisatie kan narrowcasting inzetten om op een professionele en moderne manier naar binnen of naar buiten toe te communiceren. Je kunt informatie delen die specifiek gericht is op de doelgroep en getoond wordt op een specifieke plaats. Denk hierbij aan de ontvangstruimte, in de kantoortuin of de kantine.

Interne narrowcasting

Als werkgever wil je je personeel snel informeren over het laatste bedrijfsnieuws of hen  voorzien van noodzakelijke informatie die van belang is voor hun werk. De kraanmachinisten van Slootjes Kraanbedrijf gaan bij windkracht 5 immers anders te werk of rijden bij file liever om, zodat ze op tijd op de klantlocatie zijn. Het weer is dan ook een veelgebruikte tool voor narrowcasting. Maar ook andere informatie – denk aan vacatures, verkeersinformatie, jubilea en het weekmenu – zijn via schermen te communiceren.

Externe narrowcasting
Ook naar buiten toe heeft elke organisatie iets te communiceren. Dit kan aan bezoekers van een bedrijf zijn of aan klanten en leveranciers. Informatie van commerciële aard of gewoon handig om te weten. Via narrowcasting kun je bijvoorbeeld bezoekers (persoonlijk) welkom heten, product- of bedrijfsvideo’s laten zien of openings- en wachttijden tonen.

Kortom: de mogelijkheden van narrowcasting zijn legio. Nodig ons gerust uit om mee te denken.

Nodig ons uit


Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Sjonic! Het leukste online bureau van Midden Nederland

Bij Sjonic werken we hard én hebben we een hoop lol. Bekijk hier onze video. 


LEUT Koffie en thee 2 go

Een van de meest sympathieke initiatieven die we de afgelopen tijd tegenkwamen, is toch wel LEUT Koffie en Thee. Vanuit een volledig omgebouwde oude Duitse brandweerauto verkoopt LEUT koffie, thee en wat lekkers op de carpoolplaats in IJsselstein. Sjonic realiseerde alle online uitingen, waaronder een heuse LEUT-app.

Is jouw Google Mijn Bedrijf wel up-to-date?

Het is goed om deze gratis positie in Google te claimen én op de juiste manier in te richten.

5 tips voor de inzet van Facebook Live

Video mag tegenwoordig niet ontbreken in je marketingstrategie. De kracht van video is namelijk enorm. Bewegend beeld trekt eerder en langer de aandacht van social media-gebruikers en websitebezoekers. Facebook Live biedt de mogelijkheid om dit eenvoudig te doen.

Plek voor een marketing- stagiair(e)

Sjonic zoekt een creatieve en gezellige fulltime stagiair marketing/communicatie (HBO). In deze stage hou je je enerzijds bezig met het optimaliseren van de marketing en online presence van Sjonic als bureau. Anderzijds doe je onderzoek nieuw online concept.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner