Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Vijf tekstblunders op websites

Vanzelfsprekend staan op je website geen typefouten of hele lange zinnen. Dat websiteteksten foutloos en prettig leesbaar op het scherm moeten zijn, weet iedereen intussen wel. Toch zijn er veel tekstblunders die mensen onbewust maken. We zetten er vijf voor je op een rijtje.

1. Te voorzichtige teksten

Op je website moet je zeker zijn van je zaak en zeggen waar het op staat. Dus niet: “We doen onze uiterste best om u een goede service te leveren”, maar “We leveren u een uitstekende service”.

2. Teksten die niet inspelen op de emotie

Mensen zijn emotionele wezens. Het is belangrijk om daar in je tekst op in te spelen. Hoe? Bijvoorbeeld door schaarste te creëren. “Bestel vandaag nog, want er zijn slechts enkele producten op voorraad”.

3. Te snel proberen iets te verkopen

Een verkoopproces kent meerdere fases. Dat geldt ook voor het verkoopproces op je website. Neem de bezoeker mee door dit proces. Heb je alle benodigde informatie gegeven? Dan is het tijd om de bestelling te laten plaatsen.

4. Ellenlange lappen tekst

Niemand leest graag ellenlange lappen tekst op een scherm. Gebruik tussenkopjes, witruimtes en deel je teksten in korte alinea’s in.

5. De bezoeker niet aanspreken

Als je iemand persoonlijk aanspreekt – dus met je of u – voelt die persoon zich automatisch belangrijk. Op je website is dat niet anders. Dus niet: “Bedrijven zoeken naar een oplossing voor teruglopende omzet”, maar “Zoekt u ook een oplossing voor het teruglopen van uw omzet?”

Je websitetekst een keer vrijblijvend onder de loep laten nemen?  

Bron: Marketingfacts

 

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Jumpsquare: een project om extra trots op te zijn

We zijn altijd trots op onze projecten. Soms zijn er echter projecten waar we net nog wat trotser op zijn. Neem Jumpsquare, het grootste trampolinepark van de EU. Sjonic realiseerde de website van a tot z, het online reserveringssysteem en zelfs het ontwerp van alle wanden in de hal.

E-mail op je mobiel

Eindelijk.… is er de ‘officiële’ bevestiging van iets dat wij al jaren roepen. Namelijk dat meer dan de helft van de verstuurde e-mails op mobiel gelezen wordt. Om precies te zijn 55,47%, zo blijkt uit onderzoek van e-mailmarketingspecialist e-Village. Met deze info in het achterhoofd vertellen we je graag meer over mobiel e-mailgebruik.

Klaar voor de toekomst met digitalisering van Sjonic

Als bedrijf wil je klaar zijn voor de toekomst. Dit betekent dat je continu moet kijken hoe zaken beter en efficiënter kunnen

Aanpak digitaliserings-uitdagingen

Als bedrijf wil je klaar zijn voor de toekomst. Dit betekent dat je continu moet kijken hoe zaken beter en efficiënter kunnen. De developers van Sjonic hebben veel ervaring met de digitalisering van bedrijfsprocessen. We denken hier dan ook graag over mee.

Hoe ziet jouw website eruit op een smartphone?

Veel mensen bezoeken je website via de smartphone. Hoe deze er dan uit ziet? Probeer het zelf eens.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner