Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Vijf tekstblunders op websites

Vanzelfsprekend staan op je website geen typefouten of hele lange zinnen. Dat websiteteksten foutloos en prettig leesbaar op het scherm moeten zijn, weet iedereen intussen wel. Toch zijn er veel tekstblunders die mensen onbewust maken. We zetten er vijf voor je op een rijtje.

1. Te voorzichtige teksten

Op je website moet je zeker zijn van je zaak en zeggen waar het op staat. Dus niet: “We doen onze uiterste best om u een goede service te leveren”, maar “We leveren u een uitstekende service”.

2. Teksten die niet inspelen op de emotie

Mensen zijn emotionele wezens. Het is belangrijk om daar in je tekst op in te spelen. Hoe? Bijvoorbeeld door schaarste te creëren. “Bestel vandaag nog, want er zijn slechts enkele producten op voorraad”.

3. Te snel proberen iets te verkopen

Een verkoopproces kent meerdere fases. Dat geldt ook voor het verkoopproces op je website. Neem de bezoeker mee door dit proces. Heb je alle benodigde informatie gegeven? Dan is het tijd om de bestelling te laten plaatsen.

4. Ellenlange lappen tekst

Niemand leest graag ellenlange lappen tekst op een scherm. Gebruik tussenkopjes, witruimtes en deel je teksten in korte alinea’s in.

5. De bezoeker niet aanspreken

Als je iemand persoonlijk aanspreekt – dus met je of u – voelt die persoon zich automatisch belangrijk. Op je website is dat niet anders. Dus niet: “Bedrijven zoeken naar een oplossing voor teruglopende omzet”, maar “Zoekt u ook een oplossing voor het teruglopen van uw omzet?”

Je websitetekst een keer vrijblijvend onder de loep laten nemen?  

Bron: Marketingfacts

 

Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

Waarom jij vandaag nog zou moeten starten met adverteren in Google?

Elke seconde voeren er ongeveer 60.000 mensen een zoekopdracht uit via Google. Hoe mooi zal het zijn als jouw website bovenaan in Google staat als iemand op zoek is naar het product die jij verkoopt of de dienst die jij aanbiedt?

Sjonic is genomineerd voor de Ondernemersprijs IJsselstein 2016

Verbaasd, verrast en vooral heel blij. Dat zijn we met de nominatie voor de Ondernemersprijs IJsselstein 2016. 

Opvallen in een zee van concurrentie: het succesverhaal van Overduyn Makelaars

"Ik wilde het anders doen dan anderen. Opvallend en afwijkend, maar wel professioneel. Sjonic kwam met de creatieve ideeën die daar perfect op aansluiten." Dat antwoordt Paul Smit, directeur van Overduyn, op de vraag waarom hij heeft gekozen voor Sjonic. 

Animaties op websites zijn cool, maar met mate

Ook Sjonic gebruikt steeds vaker animaties op websites. Hierbij kun je denken aan buttons die bewegen of verkleuren als je er met de muis overheen gaat.

030laadpaal.nl is live!

Leuk om een bijdrage te mogen leveren aan een duurzamer Utrecht. Vol trots kunnen we roepen dat de website 030laadpaal.nl live is.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner