Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Zes elementen voor een optimale landingspagina

Een goed ingerichte landingspagina zorgt voor meer conversie, dus mogelijk voor meer omzet. Daarom zes belangrijke punten die de conversie van je landingspagina zeker een boost zullen geven.

1. Spreek de taal van je doelgroep
Een bezoeker heeft altijd een bepaalde verwachting van jouw landingspagina. Het is daarom essentieel dat je de juiste taal spreekt die voor elke doelgroep begrijpelijk is. Vermijd daarom lastige vaktermen. Deze roepen vaak alleen maar meer vragen op bij je bezoeker.

2. Bewijs dat je het probleem van je bezoeker snapt
Het is belangrijk om het ‘probleem’ van je bezoeker weg te nemen op je landingspagina. Dit begint door jouw bezoeker deze pijn eventjes te laten voelen. Dit klinkt hard, maar het zorgt voor herkenning. Uiteraard bied je vervolgens wel een oplossing voor dat probleem.

3. Benoem de voordelen
“Wat heeft dit bedrijf mij te bieden?” Op die vraag wil je websitebezoeker antwoord. Het beantwoorden van deze vraag is eenvoudiger dan je misschien denkt. Zet eigenschappen van je product of dienst om in concrete voordelen voor een gebruiker en leg hier met een opsomming (tussen 3 en 7 stuks) de nadruk op. Je voordelen springen er zo lekker uit. 

4. Keep it simple
Een landingspagina heeft maar één doel: conversie. Haal daarom elke vorm van afleiding en ruis weg. 

5. Zorg voor een duidelijke call to action
Je hebt je conversie grotendeels zelf in de hand. Leid je bezoeker door het ‘proces’ heen richting de call to action (CTA). Laat bepaalde onderdelen extra opvallen, zoals de aanmeld- of bestelknop, of een formulier.

6. Zorg voor een responsieve pagina 
Je landingspagina (eigenlijk een hele website) moet responsief zijn en daardoor lekker werken op tablet of telefoon. Niet alleen voor Google (niet-responsieve websites scoren lager in de zoekmachine), maar vooral voor de gebruiksvriendelijkheid. Meer dan de helft van al het internetverkeer is namelijk afkomstig van mobiele apparaten. 


Meer blogitems

Je kan nog even doorlezen.

We're hiring: Online Marketing Consultant

Sjonic groeit verder en zoekt een Online Marketing Consultant! Steeds meer Sjonic-klanten zien het nut én de noodzaak in van online marketing. Van zoekmachine- en conversieoptimalisatie tot lead generatie en e-mailnieuwsbrieven; onze klanten worden hier graag in ondersteund. We zijn dan ook op zoek naar een ervaren (minimaal 3 jaar) en creatieve Online Marketing Consultant (32 a 40 uur per week). 

Sjonic in OnderNamen. Lezen!

OnderNamen is een netwerkclub voor ondernemers en Sjonic is lid van OnderNamen Lopikerwaard (waar IJsselstein onder valt).

Welkom Ilon en Giorgio!

De komende maanden is Sjonic weer twee stagiairs rijker. Wel zo fijn voor die rotklusjes die anders blijven liggen. Naast hun dagelijkse werkzaamheden – zoals het zetten van koffie voor het hele team en het afwassen van de kopjes en borden – hebben Ilon en Giorgio ook een leuke opdracht.

Hoe scoor je meer kijkers voor je online video?

Online video is op dit moment een van de grootste trends. Dit kan echter uitlopen op een teleurstelling. Want je stopt je ziel en zaligheid – en een substantieel gedeelte van je marketingbudget – in de productie van een video en niemand bekijkt ‘m. Zes tips hoe je meer kijkers krijgt voor je video.

Technologie voor een systeem voor de verhuur van e-bikes

Mobilys zocht een maatwerksysteem voor reserveringen voor landelijke e-bikeprojecten en pooloplossingen.

Wij zijn gecertificeerd Google-Partner