Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Jumpsquare

Van huisstijl tot online reservering- en kassasysteem.
O ja, en de website.

Aanleiding

Toen de initiatiefnemers van Jumpsquare bij ons aanklopten, sprongen we een gat in de lucht. Vanaf het prille begin meedenken over de positionering van dit trampolineparadijs is ons op het lijf geschreven.

Voortraject

De ambities waren hoog

Jumpsquare wilde in een leegstaande loods het grootste trampolinepark van de EU (maar liefst 2.400 m2) openen. Sjonic mocht meedenken over huisstijl, uitstraling, aankleding, de website en het online reserverings- en kassaregistratiesysteem.

Huisstijl

Een stoere en dynamische uitstraling

Sjonic had direct een stoere en dynamische huisstijl voor ogen. Een uitstraling die past bij de toffe moves die je kunt maken op de trampolines. De rauwe stijl spreekt de doelgroep meer dan aan. Met dit als uitgangspunt ging onze designer aan de slag met logo, typografie en streetstyle beelden. Een klus waarin hij al zijn creativiteit kwijt kon.

Ontwerp hal

Industrieel en dynamische beelden

Direct was duidelijk dat de hal een industriële stijl moest krijgen. Grote, stoere kreten, dynamische beelden: alles om bezoekers het juiste gevoel te geven. Trampolinespringen is namelijk spannend, stoer en intensief. Sjonic dacht zelfs mee over de kleuren van de trampolines.

360 graden tour

De techniek

Online reserverings- en kassasysteem

Jumpen bij Jumpsquare is populair. Vooraf reserveren is dan ook aan te raden. Sjonic ontwikkelde een online reserveringsysteem voor bezoekers van de website. Na de reservering krijgt de jumper een e-ticket. Dit ticket kunnen ze uitprinten of vanaf de telefoon laten inscannen. En dat werkt, want Jumpsquare heeft vanaf de start een bezettingsgraad van 70%.

Door een koppeling met de kassa’s – ook door Sjonic ontwikkeld trouwens – hebben de mensen achter Jumpsquare realtime inzicht in de bezetting. Perfect om bijvoorbeeld medewerkers te kunnen inplannen.

Website

Ook de website van Jumpsquare was bij ons in goede handen. Tekst, ontwerp en techniek: we zorgden ervoor.

Reviews

Wat vinden bezoekers van hun jumpsessie? Die vraag wilde Jumpsquare graag beantwoord zien. Sjonic ontwikkelde een reviewsysteem. Bezoekers krijgen na hun sessie een mail met het verzoek om een aantal sterren te geven en (eventueel) een toelichting. Een succes, want iedereen is superpositief over sfeer, aankleding en gastvrijheid.

Hi - Wij werkten aan dit project

Wil je meer weten? Bel 030 - 687 55 06 of mail naar info@sjonic.nl.


Stuur een bericht

Powered by Sitekick

Meer weten over ons eigen beheersysteem?

Meer over sitekick

Meer projecten

Werk

Weten waar wij apetrots op zijn?

Bekijk ons werk