Stuur ons een bericht

Wedden dat we goede ideeën hebben om jouw product, dienst of bedrijf beter te vermarkten? Of dat we kunnen helpen bij het automatiseren van je bedrijfsproces?

Stuur ons een bericht en binnen een werkdag heb je antwoord.

Anja

Bellen kan natuurlijk ook

Anja beantwoordt je vraag direct. En anders een van haar collega’s wel. Bel dus gerust naar 030 – 687 55 06.

Bel mij terug

Word teruggebeld door ons

Sjonic
Sjonic

Mediamarkt

Mobile first design, techniek voor boekingen en beheersysteem voor Grand Prix-acties

De aanleiding

Het MediaMarkt Grand Prix-project is een mooi voorbeeld wat uit een goede samenwerking kan voortkomen. In dit project combineerden we onze technische skills met de creatieve ideeën van Brands Love People. Samen met deze partner realiseren we mooie projecten voor nog mooiere klanten.

De uitdaging

Denk mee over een flexibel platform voor MediaMarkt rondom het Grand Prix-seizoen 2017. Een platform met landelijke exposure waar Grand Prix-fans arrangementen kunnen boeken én winnen. En dat flexibel genoeg is om gedurende het jaar nieuwe arrangementen toe te voegen. Met die vraag klopte onze partner Brands Love People bij ons aan. Een uitdaging die wij als fans van Max Verstappen graag aan gingen. Het resultaat is www.mediamarktclubgrandprix.nl.

Een VIP-arrangement winnen

Ultieme luxe en de beste Grand Prix-plekken

Een arrangement dat de stoutste dromen van Grand Prix-fans overtreft. Een super-de-luxe hotel, businessclass vliegen en perfecte paddockplaatsen. Dat kunnen MediaMarkt-clubleden winnen via het platform. Sjonic dacht mee over het design van de win-actie én realiseerde natuurlijk de techniek om mee te kunnen doen.

Hoe zo’n VIP-arrangement eruit ziet?

In 2016 waren meneer en mevrouw de Vos de gelukkige winnaars van het VIP-arrangement. Brands Love People begeleidde het arrangement ter plaatse voor hen en alle deelnemers.
Bekijk de door hen gemaakte video van het avontuur in Abu Dhabi.

Meeste bezoekers via mobiel

Mobile first

Cijfers liegen niet. De statistieken van eerdere acties wijzen uit dat de meeste bezoekers – in dit geval bijna 60 procent – via mobiel komen. Om die reden hebben we mobiel gebruik als uitgangspunt genomen voor ontwerp en techniek. Mobile first noemen we dat. Vervolgens is de vertaalslag gemaakt naar weergave op notebook en desktop.

Waar kijk je live naar Max Verstappen?

Boek een arrangement

Brands Love People stelde fantastische Grand Prix-arrangementen samen, inclusief vervoer, hotel en Grand Prix-tickets op mooie plekken. Wij dachten mee over de flow om het boekingsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken. We realiseerden ook de boekingstechniek, compleet met veilige betaalmogelijkheid.

09-04-2017
Shanghai
China
Schrijf je nu in

Bij genoeg aanmeldingen regelen wij een arrangement exclusief voor de Clubleden.

 

Wees er snel bij

Realtime beschikbaarheid

Het aantal plekken voor de arrangementen is beperkt en sommige Grand Prix zijn in een mum van tijd uitverkocht. Realtime inzicht in de nog beschikbare arrangementen is dan ook essentieel. Sjonic bouwde het systeem achter de actiewebsite zo, dat altijd bekend is hoeveel plekken er nog zijn, ook als iemand nog aan het boeken is. Een kwestie van slim omgaan met techniek.

Bevestiging via e-mail

Helder overzicht van je reservering

Na boeking (en betaling) van een arrangement ontvangt de deelnemer een gepersonaliseerde e-mail met de bevestiging. Uiteraard opgemaakt in Grand Prix- en MediaMarkt-huisstijl. Zo begint de voorpret al direct. O ja, en de e-mail is ook perfect te lezen op een telefoon.

Vooraf inschrijven

Bezoekers van www.mediamarktclubgrandprix.nl kunnen zich vooraf inschrijven voor Grand Prix, waar nog geen arrangement van is. Bij 150 voorinschrijvingen stellen Brands Love People en MediaMarkt een arrangement samen. Leuk detail is de animatie van een Grand Prix-auto. Hoe verder de bolide op het parcours is, hoe dichter bij de 150 voorinschrijvingen.

Gemakkelijk boeken

Koppeling met database MediaMarkt Club-leden

De MediaMarkt Grand Prix is een privilege voor clubleden. Via de site konden bezoekers aangeven of zij reeds clublid waren. Wanneer dit nog niet het geval was zorgden wij voor een realtime koppeling met de clubleden database.

Informatie per Grand Prix

Grand Prix-fans houden van statistieken. Daarom heeft elke Grand Prix een eigen informatiepagina. Denk aan baanlengte, aantal rondes en baanrecord. Compleet met foto’s. Zie hieronder voor een voorbeeld.

Het circuit

Albert Park Street Circuit

In 1985 werd in Australië de eerste grand prix race gehouden in Adelaide. Het Albert Park Street Circuit in Melbourne is sinds 1996 beroemd voor het houden van de eerste race van het seizoen. Het circuit dat in het stadspark van Melbourne ligt, bestaat gedeeltelijk uit publieke wegen die dat weekend zijn afgesloten. Door de hobbelige aard van het circuit is het een lastige taak voor de coureurs om te racen en dat maakt het aantrekkelijk voor de echte lefhebbers. Omdat het de eerste race van het seizoen is, is het gelijk een beproeving voor de teams hoe ze ervoor staan. Je kunt dan ook een geweldige atmosfeer verwachten! Gelegen langs een prachtig meer, het Albert Park Lake, heeft het circuit een lengte van 5,3 kilometer en kun je langs de baan wandelen in de prachtige natuur.

eerste
grand prix:
1996
Aantal
rondes:
58
Lengte
circuit:
5.303
Totale
afstand:
307.574
Baan-
record:
1:24.125
Michael Schumacher (2004)
 

Wanneer vlieg ik?

Alle details op een rijtje

Uiteraard zorgen we ervoor dat boekers van een arrangement alle benodigde gegevens op een rijtje krijgen. Van vluchttijden en hotelinformatie tot een tijdsplanning en belangrijke telefoonnummers. Prettig voor de Grand Prix-fans zelf, maar ook voor thuisblijvers. Zoals je ziet, is aan alles gedacht.

Sjonic-CMS Sitekick

Eenvoudig beheer van het platform

Het eigen Sjonic-beheersysteem (CMS) Sitekick vormt het kloppend hart van het platform. Met dit systeem zijn arrangementen te vullen met de juiste informatie. Denk aan vluchtdetails en hotelgegevens, maar ook foto’s van bijvoorbeeld het circuit. Je kunt het zo gek niet bedenken of Brands Love People kan het zelf aanpassen. Wel zo gemakkelijk voor ze.

In- en uitzoomen

MediaMarkt en de Grand Prix

De Grand Prix groeit in een razend tempo aan populariteit dankzij onze Nederlandse sportheld! MediaMarkt heeft afgelopen oktober tijdens de 'gekkenhuis campagne' de mogelijkheid geboden aan haar klanten om een arrangement te kopen voor de Grand Prix in Abu Dhabi om de coureurs in actie te zien. Dit was een enorm succes, binnen 10 minuten waren alle arrangementen via de winkels en online uitverkocht. Dit enorme succes heeft MediaMarkt aan het denken gezet want als dit de consument blij maakt, waarom organiseren we er dan niet meer om Max aan te blijven moedigen?

Powered by Sitekick

Meer weten over ons eigen beheersysteem?

Meer over sitekick

Hi - Wij werkten aan dit project

Wil je meer weten? Bel 030 - 687 55 06 of mail naar info@sjonic.nl.


Stuur een bericht

Meer projecten

Werk

Weten waar wij apetrots op zijn?

Bekijk ons werk